http://coltisorderai.blogspot.com/

Samy Is Here

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Mah friends- chestii

  Pentru ca nu am mai scris de mult timp pe blog, o sa scriu aici diferite faze amuzante, intamplate intre prieteni mei.

   Miercuri sau joi, nu mai retin, l-a certat profesoara de istorie pe UzzY/Stefuu, ca nu era atent sau ceva d egenu, si ca sa nu mai zica nimic, a facut dintr-o sarma dela covrigi un omulet , caruia i-a atasat un capac de la pix pe post de cascheta.
   Ieri[vineri], am venit la cor, dupa care aveam o ora libera,noi intrand mai tarziu, asa ca ne-am dus in sala de sport sa ne lasam ghiozdanele, apoi am iesit afara. UzzY, i-a pus omuletului o parasuta din servetel si l-a ridicat in aer spunand:

    -Eu sunt Robot-Bot.
La care Vali:
-Tu esti RobotProst-Bot.
Tot despre UzzY, pe hol era pus un casetofon, se juca el cu casetofonu`, ne arata ce se intampla daca apesi pe niste butoane, se aude vocea mai repede, mai incet; facea pe acolo "Wyky,wyky", cand inchide clapa pentru CD, spune cu stupoare:
 -Asta e un digital sintetizator, tu stii macar ce e ala?
La care Alex:
 -E un casetofon. -.-
La o ora de matematica, in timp ce ni se dicta definitia, Rita a ramas in urma, si de obicei noi spunem ultimu cuvant pe care l-am scris ca sa  repet profesorul de unde a ramas copilu`. Asa ca Rita zise:
  -Expresii...?
La care domnul profesor foarte sincer:
 -Da.
Si cea mai tare Amy ramane. Joi, ne vorbea profesoara despre clima, vanturi, temeparturi medii, precipitatii etc. La aceasta ora, ne-am mutat din clasa noastra si intamplarea face ca eu sa stau langa Andreea fix langa catedra [erau asezate bancile in forma de semicerc] si spune:
 -Imi sa dau acuma un vant,... Oare o expulzez pe alta planeta cu tornada asta?
      La care eu spun, dupa ce trece ora:
-Astazi va avea loc un seism puternic si se va resimti in toata tara, dupa care vor avea loc precipitatii, si dinspre sud-estul tarii va veni o briza marina cu influente tropicale.
Ar mai fi cateva faze pe care le-am scris pe un caiet dar nu mai stiu pe ce caiet, si nu stau acum sa il caut lenea asta.

    Oricum:  Samy fu` aci`!

   La revederus! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu