http://coltisorderai.blogspot.com/

Samy Is Here

marți, 3 ianuarie 2012

Fratii mei

Fratii mei de peste Prut sau de peste balta sau de peste drum, stiu nu am mai postat de mult, din cauza unor defectiuni "tehnice".
  In primul rand "La multi ani pe 2012!" si bucurati-va cat mai puteti. A trecut Craciunul, am primit celelalte volume din Vampiratii, a trecut Revelionul si n-am primit nimic, am fost in Oraselul copiilor de 3 ori si cred ca m-am dat in prostiile alea de circa 100-150 lei. Am fost invitata intr-o excursie vineri in care nu pot sa merg. Nu ca as avea alte planuri, doar ca nu mi se da voie. Oo dap!... Fantabulos, nu?  Acuma, hai ca dau o raita pe animezup sa  vad daca am primit vreun coment, asa  aruncat in scarba pana atunci: La revederus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu