http://coltisorderai.blogspot.com/

Samy Is Here

miercuri, 21 decembrie 2011

Iuliii :o3 =))

Cum bine stim ca Pitikot nu ma suporta si moare de ciuda cand Iuli sta cu mine si cu Andreea, citit9 aceasta poveste:
    Intr-o zi din luna decembrie Iuli spuse catre Pitikot:
-De-abia astept iarna sa te tavalesc in zapada.
La care Pitikot:
-Dute si tavaleste-o pe Andreea B.[eu/8-|]
 Da, vai Doamne nu mai pot acuma ca s-a suparat pe mine Pitkot ca ma tavaleste pe mine Iuli, si btw numai atat ii trebuie sa cad in zapada din vina lui, ca va pleca acasa ca un ingeras alb O:). [Oui, oui]
   O alta chestie, vine Iuli pe holul principal, in timp ce eu si Amy ne uitam la globurile facute de mine pentru bradul doamnei de engleza, si spune:
-A intrat Pitikot peste mine in baie.
 Da` eu si Amy:
- Si nu era ceva de genu`?: :O Vai am comis-o :>, da lasa-ma in pace.Si ne atingeam una pe alta si mai mult tragandu-ne decat impingandu-ne.

Puteti si observa ce font incredibilos am avut in acest post,  :>

  Si ceva mai in genul meu:  Samy fu` aci`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu